21 Kasım 2008 Cuma

Michael Jackson müslüman mı oldu ?


50 yaşındaki süperstar Michael Jackson'ın Müslüman olduğu iddia edildi. İngiliz Telegraph gazetesinin The Sun gazetesinin haberine dayandırarak verdiği bilgiye göre Steve Porcaro'nun evinde bir imamın önünde yere oturan pop müziğin kralının şahadet getirerek Müslüman olduğu ve Mikail adını aldığı belirtildi.
Habere göre en yakın dostları olan şarkı sözü yazarı Dawud Wharnsby Ali (David Wharnsby) ve yapımcı Idris Phillips'in de (Phillip Bubal) teşvikleriyle önce inançlarını tartıştılar daha sonra Jackson Müslüman olmaya karar verdi.
Geçen yıl Michael Jackson'ın Müslüman kardeşi Jermaine Jackson kardeşinin 1989 yılında kendisinin Müslüman olmasından sonra İslam dinine ilgi duymaya başladığını açıklamıştı. Jermaine "Mekke'den dönüşümde kendisine konu ile ilgili bir çok kitap getirmiştim, bana İslam ile ilgili sorular sordu. Ben de olan İslam'ın huzur veren güzel bir din olduğunu söyledim" demişti. "Kendisine getirdiğim bütün kitapları okudu ve bana insana güç veren böyle bir şeyi bulduğum için teşekkür etti" diyen Jermaine, "Michael büyük ihtimalle Müslüman olacak" demişti.

Alıntıdır..


NOT: Sen ne çirkin korkunç bi adam olmuşsun böle ya

Hiç yorum yok: