25 Kasım 2008 Salı

02-Melih


"Arım Balım Peteğim " programına katılan BBG’nin ilk şampiyonu Melih, yaptığı açıklamalarla olay yaratacak.

Yaklaşık üç senedir İzmir’de bulunan Melih " İstanbul'un renkli hayatından kaçtım. 10 dakika içinde İzmir’e gitmeye karar verdim ve her şeyi bırakıp İzmir’e yerleştim” dedi.

Eski gösterişli günlerinin aksine sakin bir hayat sürdügünü söyleyen Melih " İzmir’de bir iş açtım. Bundan sonra şöhreti ve popülerliği tercih etmeyeceğim. Yakında bir aile kurabirim" dedi.

Şöhret olduğu ilk dönemde bir çok ahlaksız teklif aldığını belirten Melih " Çok ünlü bir yönetmen benden sevgilisi olmamı istedi. Ama erkekti. Ofisine gittiğimde cam masasını kırdım. Sosyeteden eşini yeni kaybetmiş çok ünlü bir bayandan da kendisiyle birlikte olmam için boş çek verdi. Ancak kabul etmedim” dedi…

NOT: Kendisi zaten izmir doğumluymuş. İzmir'e yerleşme kararı almasının 10 dakika sürmesi gayet normal yani. Şöhreti tercih etmeyeceğim demeside ayrıca garip. Bu şuna benziyor: Taksim' de çekim yapan datdiri tv kamerasının karşısına atlayıp, 'Ben artık şöhret olmak istemiyorum. Lütfen sizde bırakın peşimi. Aile kurmak istiyorum ben' demem gibi :)
Bide bu poz beni benden aldı hehe

Hiç yorum yok: