11 Ocak 2009 Pazar

Levent İsrail Konsolosluğu önünde protesto

Gecenin bi saatinde Taksim'den eve dönmeye çalışıyoruz abimle. Zincirlikuyu civarlarında trafik duruyor. Bekliyoruz ama ne fayda santim santim ilerliyor resmen. Aradan yarım saat geçiyor, Metrocity civarlarına yaklaşıyoruz-ki Zincirlikuyu'dan sonra Metrocity 150 metre falan- Ellerinde puşiler, Filistin bayrakları, "Kahrolsun İsrail" yazılı atkılar olan satıcılar çıkıyor. Biraz daha ilerliyoruz, gecenin bir köründe birkaç bin insan işi gücü bırakmış gelmiş oraya. Zannedersem oralarda bir yerde İsrail Konsolosluğu varmış. Hadi tamam geldiniz protesto falan güzelde, neden trafiği kapatıyosunuz ki? Tepkinizi göstermenin daha etkili bi yolu yok mu yani. Eminim ki o saatte kimse yoktur zaten içerde:)
Birde ellerinde megafon kafalarında takke tekbir getiren amcalar vardı ki, takdire şayan. Hayatlarında ellerine bir kere Türkiye bayrağı almamış insanların(eminim), orda kocaman kocaman Filistin bayraklarını, birer tribün amigosu edasında sallamaları üzücüydü gerçekten.
Herneyse olan Derbent otobüs durağının arkasına yeni dikilen çiçeklere oldu. Trafik yüzünden aşırı sıkıştım, dayanamadım koyverdim. İçim buruk, pişman değilim.

1 yorum:

yattering dedi ki...

Puşi tiki bünyelerin çıkardığı isim. Esas adı Poşu. Bilmemek değil öğrenmemek ayıp.