9 Ocak 2009 Cuma

Issız Adam

Hiç istemeden, kız arkadaşımın zoruyla götürüldüm bu filme. İzlemek istemiyordum çünkü başıma gelecekleri biliyodum. Ve beklediğim oldu. Film bitip salonun ışıkları açıldıgında gözlerini diger insanlardan saklamaya çalışan onlarca erkekten biriydim bende.
Allahın cezası Çağan Irmak işin sırrını çözmüş. Bende bu adamın filmlerinin insanların üzerinde neden böyle bir ağlama hissiyatı yarattığını çözdüm. Yani çözdüğümü düşünüyorum =)
Çünkü bu arkadaş filmlerindeki hikayeleri yaratırken, herkesin başından geçmiş(büyük ihtimalle) olayları kullanıyor. Yada pek çok insanın korkularından faydalanıyor. Örnegin; benim filmden etkilenmemin sebebi ilerde birgün yalnız kalmaktan korkmamdı bence.
Birde Issız Adam filmi için geçerli olmak üzere: Film Taksim'de geçiyor. Pekçok İstanbullu genç arkadaşın kız arkadaşlarıyla gittikleri yemek yedikleri, dolaştıkları yerlerde.. Onunda bi etkisi var. Hele ki Atlas Pasajı' nın önünde kız arkadaşından ayrılmış gençlerde kesin vardır. Heralde aylarca kendilerine gelemezler.
Hee birde söylemeden olmaz. Filmin müzikleri dehşet vericiydi. Sağlı sollu gelen hüzün kroşelerinin şiddetini ikiye katlıyordu adeta.

Birde resim üzerinde örnek vereyim=) Filmden bir kare. Karede ne görüyoruz. Bir sürü sarı sarı taksi, ötöbüs,kokoreç.. Her türk gencinin yaptıgı, gördüğü şeyler. İşte bu yüzdende vurucu bi film oluyor .
Birde anlamadığım şöle birşey var. Ne istiyor ki bu Çağan Irmak Türk halkından? Gitsin Şahan gibi Cem Yılmaz gibi komedi filmi çeksin arkadaşım. Pislik herif. Çağan fuckin Irmak

Hiç yorum yok: