16 Ekim 2011 Pazar

geri dönüsler

bana sorarsan geri donusler onemlidir. geri donmen kadar nasil geri dondugun de onemlidir tabi. hic unutmam sene 1999. futbolla yatip futbolla kalkiyorum. sampiyonlar ligi finalinde man utd-bayern oynuyo. bayern butun maci 1-0 onde goturuyo. toplari direklerden donuyo. ama man utd pes etmiyo. cakalca pusuya yatmis zamanin gelmesini bekliyo adeta. 91 de sheringham, 93 solskjaer atiyo man utd kazaniyo.





o zaman ki dunyam sadece futboldan olustugu icin epey etkilemisti beni bu mac. vay be demistim. demek ki mac bitti diye birakmak sacmaymis. her an hersey olabilirmis. umudu kaybetmemek lazimmis.

nerden geldi aklina diye sorarsan, ruyamda gordum. abimle bu maci izliyoduk. manchester formalari falan :) degisik isleyen bi bilincaltina sahibim cidden. hadin ciao

Hiç yorum yok: